cegnf01.gif (3070 bytes)
cegnf03.gif (2600 bytes)
cegnf05.gif (1753 bytes)
cegnf07.gif (112 bytes)


Közúton: Budapestről indulva, az M5 autópályán kell autózni egészen Kecskemétig, ez kb. 80 Km és egy pár forint kiadás, ugyanis az autópálya fizetős. Alternatívaként választható az 50 sz. főút, ami ugyan ingyenes de nagyon lassan lehet haladni rajta. Kecskemétnél térj le a 44 sz. főútra és vedd az irány Békéscsaba felé. A tiszaugi híd, Cserkeszőlő, Öcsöd és Békésszentandrás elhagyása után a 74. Km-nél már kezdhetsz lassítani, mert megérkeztél Szarvasra.

Vasúton: Budapest Keleti Pályaudvarról induló vonatok közül válassz egyet, ami - feltehetőleg Szolnokon át - eljut Mezőtúrig. Az, hogy a vonat tovább merre megy, az a mi szempontunkból érdektelen, mert itt úgy is át kell szállni egy másik, Orosháza irányába közlekedő szerelvényre. Ha ez megtörtént, már csak arra kell ügyelni, hogy el ne bóbiskolj mert Szarvas nem a végállomás, így figyelni kell a megállókat. Ha kíváncsi vagy a menetrendre, kattints ide!

Vízen: A Tiszán, majd árral szemben a Hármas-Körösön haladva az első igazi akadályt a békésszentandrási duzzasztó jelenti. Itt át kell zsilipelni vagy kézben kell áthordani a vízijárművet az út folytatásához. Ha ez megtörtént úgy 5 km megtétele után a művelet megismételhető azzal a különbséggel, hogy zsilipelést nem választhatsz. Az út a Holt-Körös lágy hullámain folytatódik egészen a célállomásig, Szarvasig.

Levegőben: A nemzetközi repülőtér megépítése még várat magára, szép nagy legelő és rét viszont van bőven a környéken. Gyakorlott pilóta számára az ilyen kis probléma nem jelenthet akadályt. A cél meghatározásánál a Körös kanyarulatai nagyon jó támpontot adnak, így eltéveszteni szinte lehetetlen azt.